Opis
Firma Contractus Agro lider na rynku podlaskim w sprzedaży maszyn rolniczych oraz budowlanych, w ramach rozwoju, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sklepu internetowego
Obsługa klienta (telefon i korespondencja mailowa)
Kontakt z klientem
Obsługa zamówień w sklepie internetowym Prestashop, Allegro, Baselinker
Udział w tworzeniu i doskonaleniu sklepu internetowego
Aktualizowanie oferty produktowej w sklepie on-line oraz Allegro
Uzupełnianie i opisywanie produktów na stronie
Aktualizacja istniejących ofert produktowych
Pomoc przy bieżących dodatkowych zadaniach wynikających z rozwoju sklepu internetowego
Profesjonalne doradztwo oraz aktywna sprzedaż
Wystawianie aukcji na portalach internetowych
Realizacja działań związanych z rozwojem sprzedaży oraz obsługą posprzedażową sklepu
Nasze wymagania:
Doświadczenie w aktywnej sprzedaży w kanale e-commerce ( Allegro,OLX, PrestaShop itp.)
Doświadczenie obsłudze Klienta
Komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji
Swobodnej obsługi komputera – pakiet MS Office
Umiejętności pracy zespołowej oraz pracy pod presją czasu
Uczciwości oraz sposobu pracy nastawionego na realizacje wyznaczonych celów
Znajomość narzędzi marketingu internetowego
Opis
Firma Contractus Agro lider na rynku podlaskim w sprzedaży maszyn rolniczych oraz budowlanych, w ramach rozwoju, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sklepu internetowego
Obsługa klienta (telefon i korespondencja mailowa)
Kontakt z klientem
Obsługa zamówień w sklepie internetowym Prestashop, Allegro, Baselinker
Udział w tworzeniu i doskonaleniu sklepu internetowego
Aktualizowanie oferty produktowej w sklepie on-line oraz Allegro
Uzupełnianie i opisywanie produktów na stronie
Aktualizacja istniejących ofert produktowych
Pomoc przy bieżących dodatkowych zadaniach wynikających z rozwoju sklepu internetowego
Profesjonalne doradztwo oraz aktywna sprzedaż
Wystawianie aukcji na portalach internetowych
Realizacja działań związanych z rozwojem sprzedaży oraz obsługą posprzedażową sklepu
Nasze wymagania:
Doświadczenie w aktywnej sprzedaży w kanale e-commerce ( Allegro,OLX, PrestaShop itp.)
Doświadczenie obsłudze Klienta
Komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji
Swobodnej obsługi komputera – pakiet MS Office
Umiejętności pracy zespołowej oraz pracy pod presją czasu
Uczciwości oraz sposobu pracy nastawionego na realizacje wyznaczonych celów
Znajomość narzędzi marketingu internetowego
Kontynuując nawigację, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie do pomiaru oglądalności naszych usług i proponowanie treści dostosowanych do Twoich zainteresowań.